Debate académico sobre “O papel das infraestruturas na sustentabilidade social, económica e ambiental”

O vindeiro mércores 29 de abril de 12:45 a 14:15 terá lugar un debate académico sobre “O papel das infraestruturas na sustentabilidade social, económica e ambiental” dentro da materia Cooperación para o desenvolvemento na Enxeñería Civil, correspondente ao Grao de Enxeñería de Obras Públicas e ao Grao en Tecnoloxía da Enxeñería Civil, e que contará coa colaboración da Agrupación Estratéxica CITEEC.

Neste debate académico haberá dous equipos de 5 estudantes cada un, que defenderán as seguintes posturas: As infraestruturas fomentan o desenvolvemento vs As infraestruturas fomentan a desigualdade no mundo. O programa do debate é o seguinte:
  • 12:45 – Presentación
  • 13:00 – Introdución
  • 13.10 – Exposición de exemplos
  • 13:20 – Conclusións
  • 13:30 – Redacción de preguntas por parte dos asistentes no chat do evento
  • 13:35 – Quenda de preguntas e réplicas
  • 13:55 – Valoración do debate
  • 14:15 – Clausura

As últimas edicións de este debate celebráronse na Escola de Camiños, pero dadas as circunstancias actuais organizarase a través dun evento en directo por Teams.
ENLACE AO DEBATE (Este enlace está dispoñible para o público xeral).