Estudo do pasado, presente e futuro dos materiais de construción

O  próximo venres 31 de maio ás 12:00, impartiráse na Sala de Visualización do CITEEC as seguintes conferencias nas que colaboran a Agrupación Estratéxica CITEEC e a Escola de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos:

• Seminario – Estudio del pasado, presente y futuro de los materiales de construcción: ingeniería forense, eco-hormigones y materiales de construcción para una nueva era.
  • Coloquio – College of Engineering de Purdue University: explorando colaboraciones con universidades europeas

A relatora será a profesora Mirian Velay-Lizancos, Enxeñeira de Camiños, Canais e Portos e Doutora en Enxeñería Civil pola Universidade da Coruña que na actualidade está levando a cabo a súa investigación e docencia na Purdue University, Civil Engineering Department, Materials Area (Indiana, USA). A súa investigación centrase na enxeñería forense, os eco-materiais de alto rendemento e os materiais multifuncionais.

Esta visita enmárcase dentro do programa de intercambio “2019 Faculty Summer Fellowship in Europe program”, no que Mirian foi premiada.