2ª Edición da Xornada de Divulgación Científica INTERLABS

A-CITEEC

Xoves, 23 de Maio de 2019

A Escola de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos da UDC acolleu a segunda edición da Xornada de Divulgación Científica INTERLABS organizada pola Agrupación Estratéxica CITEEC (A-CITEEC) xunto ca propia Escola.

Esta iniciativa pretende dar maior visibiliade ás investigacións que se levan a cabo tanto na Escola como no CITEEC, crear un punto de encontro entre estudantes de doutoramento con toda a comunidade universitaria (pas, alumnado de grado/master, pdi…) e promover, na medida do posible, a interacción entre grupos/áreas/departamentos que facilite a cooperación e o enfoque multidisciplinar.

O padriño do evento foi o Coordinador da Agrupación Estratéxica CITEEC, Dr. Jerónimo Puertas e os estudos que presentados foron:

• Carolina Martínez García: Evaluación de conchas de mejillón para el desarrollo de diferentes materiales de construcción de origen biológico.
  • Esteban Sañudo Costoya: Transporte de Gross Solids en sistemas de saneamiento. Estudio en tubería circular y ovoide.
  • Marina García López-Arias: Piezoelectric energy harvesting from wind induced vibrations on a semicircular section.
  • Diego Villalba Rama: Optimización Topológica de elementos bidimensionales.