1ª Edición da Xornada de Divulgación Científica INTERLABS

A-CITEEC

Xoves, 4 de Abril de 2019

A Escola de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos da UDC acolleu a primeira edición da Xornada de Divulgación Científica INTERLABS organizada pola Agrupación Estratéxica CITEEC (A-CITEEC) xunto ca propia Escola.

Esta iniciativa pretende dar maior visibiliade ás investigacións que se levan a cabo tanto na Escola como no CITEEC, crear un punto de encontro entre estudantes de doutoramento con toda a comunidade universitaria (pas, alumnado de grado/master, pdi…) e promover, na medida do posible, a interacción entre grupos/áreas/departamentos que facilite a cooperación e o enfoque multidisciplinar.

O padriño do evento foi o Director da Escola, Dr. Ignasi Colominas e os estudos que presentados foron:

• Manuel Ruiz Veiga: Dynamic & Maintenance Simulation App (DMSA): Un programa para simular estrategias de mantenimiento teniendo en cuenta las cargas dinámicas de rodadura en pavimentos flexibles.
  • Fernando Varela Puga: Efecto tamaño en elementos de hormigón bajo esfuerzo cortante.
  • David Pereira Martínez: Métodos, concepto, teoría, avaliación: Processing, edificio corrente, distinción, calidade.
  • Ronnie Javier Araneda Cabrera: Caracterización espacial y temporal de sequías a nivel nacional y regional bajo escenarios de cambio climático.