Volve ver a xornada After-Covid19: O papel da Enxeñería Civil e da Edificación nun novo escenario

Venres, 22 de Maio de 2020

A emisión reuniu a 150 asistentes ao mesmo tempo durante o directo

Neste artigo poñemos a disposición do público xeral as presentacións facilitadas polos relatores/as e o vídeo da gravación do evento. A continuación, podes acceder ás presentacións dispoñibles picando sobre o título.

PROGRAMA DA XORNADA:

12:00 Inauguración da xornada. Dr. Julio Abalde, Reitor da Universidade da Coruña, e Dr. Jerónimo Puertas, Coordinador da Agrupación Estratéxica CITEEC.

12:20 Modelos de evolución de pandemias. Dr. Fermín Navarrina, Grupo de Métodos Numéricos en Enxeñería.
12:30 Modelos de Machine Learning aplicados a la comprensión de la Covid-19. D. Andrés Soage, Grupo de Métodos Numéricos en Enxeñería.
12:40 A Clínica das Casas. Un dispositivo para ofrecer desde la universidad el servicio de la arquitectura a la población confinada. Dr. Plácido Lizancos, Director da ETS de Arquitectura da UDC; Dr. Carlos Quintáns, Subdirector da ETS de Arquitectura da UDC.
12:50 La seguridad hídrica como garantía de resiliencia frente a catástrofes. Dr. Jerónimo Puertas, Grupo de Enxeñería da Auga e do Medio Ambiente.
13:00 Quenda de preguntas 1

13:10 La movilidad urbana y metropolitana After-Covid19. Dra. Margarita Novales, Grupo de Ferrocarrís e Transportes.
13:20 Movilidad autónoma, conectada y coordinada en la era Post-Covid19. Dra. Margarita Martínez, Grupo de Estradas, Xeotecnia e Materiais.
13:30 Repercusiones en la logística y la gestión de la cadena de suministro. Dr. Alfonso Orro, Grupo de Ferrocarrís e Transportes e Codirector do Máster en Loxística e Transporte da UDC
13:40 Reflexiones acerca de la Industria 4.0. Dr. Alfredo del Caño, Grupo de Enxeñería e Dirección de Proxectos.
13:50 Quenda de preguntas 2

14:00 Clausura da xornada