Seminario sobre contaminantes emerxentes e persistentes nas augas residuais

O vindeiro martes 3 de Decembro, ás 11:00 h, na Sala de Visualización do CITEEC, terá lugar o seminario “Planeando el futuro. Contaminantes emergentes y persistentes en aguas residuales. ¿Qué sabemos y qué podemos hacer al respecto?“, organizado pola Área Bens e EDAR Bens, entidade colaboradora da Agrupación Estratéxica CITEEC. A coordinación do seminario será levada a cabo por Moisés Canle, Profesor da Facultade de Ciencias da Universidade da Coruña.

O programa do seminario é o seguinte:

• 11.00   Introducción a los contaminantes emergentes (CEs) y persistentes (POPs). Moisés Canle (React!-UDC).
  • 11.15    ¿Cómo detectar CEsy POPs? Gerardo Fernández (UDC-SAI).
  • 11.40    Regulación actual y futura sobre CEsy POPs. Javier Sanz (UDC-Derecho).
  • 12.05    Pausa café
  • 12.20    Ecotoxicidadde CEsy POPs. Ángeles Cid (UDC-Algae).
  • 12.45    ¿Es posible la sensorización? Andrés Piñón / Esteban Jove (UDC-CTC).
  • 13.10    ¿Qué CEsy POPshay y en qué niveles? ¿Qué podemos hacer al respecto? Moisés Canle (UDC-React!).
  • 13.35    Conclusiones y cierre. Carlos Lamora (EDAR-Bens).

A inscrición á xornada pode realizarse a través do seguinte enderezo electrónico: areaBens@gmail.com