Assessing the global sustainability of different electricity generation systems

Energy 89

Cartelle, J.J., Lara, M., de la Cruz, M.P., del Caño, A.

Nº de citas: este artigo tivo un premio internacional.

• Elsevier Atlas Award. Cada ano, o Atlas Advisory Board selecciona 12 artigos de investigación para este premio, baseándose nas propostas dos editores das máis de 1.800 revistas da Editorial Elsevier.
    O criterio crave é o impacto social da investigación.
    O Atlas Advisory Board está formado por responsables de ONGs que inclúen as seguintes organizacións, entre outras:
    FAO, HIFA, ITOCA, TEDMED, UNEP, University of California – Berkeley (Centre for Effective Global Action), Global Health Policy Institute, United Nations University, OXFAM, Bioversity International, NewForesight, Chinese Center for Disease Control and Prevention, Association of Academic Health Centers International.
    Ademais, cada ano selecciónase unha das 12 publicacións como gañadora do ano, mediante votación, e esta publicación resultou a máis votada do ano. Véxanse máis detalles en: https://www.elsevier.com/atlas/story/technology/its-electric. 25 citas

Base de datos: WOS / Scopus

Índice de Impacto: 4,392 Q1